Wykonanie zadania
|
Podstawowe
(1)
|
Rozszerzające
(2)
|
Dopełniające
(3)
|
Wykraczające
(4)
|
Ilość punktów
|
Prezentacja multimedialna
|
1.Przedstawione informacje są niekompletne.
|
1. Przedstawiono większość wymaganych informacji.
|
1. Zebrano dużo informacji, stanowią logiczną całość.
|
1. Zebrano i przedstawiono bardzo dużo informacji, ciekawostek.
|
1-4
|
2. Niewłaściwie dobrana struktura prezentacji.
|
2. Prezentacja zawiera nieliczne elementy graficzne. Brak hiperłączy,
animacji. Nieliczne błędy.
|
2. Prezentacja multimedialna zawiera hiperłącza, animację. Forma
przejrzysta.
|
2.Prezentacja multimedialna wykonana bardzo profesjonalnie. Zastosowano
liczne narzędzia do obróbki graficznej, dołączono efekty dźwiękowe,
oryginalne pomysły i rozwiązania. Prezentacja spójna z pracą innych zespołów.
|
1-4
|
|
3. Komentarz jest niespójny z materiałem zamieszczonym w prezentacji multimedialnej.
|
3. Przekaz mało komunikatywny, komentarz niezrozumiały dla odbiorcy,
zawiera drobne nieścisłości.
|
3. Prezentacja multimedialna i komentarz są spójne.
|
3. Zespół bardzo interesująco i zrozumiale dla odbiorcy prezentuje efekty swojej
pracy.
|
1-4
|
|
Zadanie z treścią
|
1. Treść zadania nie odpowiada omawianym
zagadnieniom.
|
1. Zadanie zgodne z omawianymi zagadnieniami,
nierealistyczne.
|
1. Realistyczne zadanie, zgodne z omawianymi
zagadnieniami.
|
1. Ciekawe zadanie, prawidłowo dobrane,
realistyczne.
|
1-4
|
2. W rozwiązaniu wykorzystano metody, które są niezrozumiałe dla ucznia gimnazjum.
|
2. Rozwiązanie zawiera luki, niejasności.
|
2. Zadanie rozwiązane prawidłowo.
|
2. Rozwiązanie zrozumiałe dla słuchaczy,
przedstawione z wykorzystaniem animacji.
|
1-4
|
|
Gazetka
|
Przedstawione informacje nie są kluczowe w
omawianym zagadnieniu. Praca wykonana
niedbale, zawiera błędy.
|
Przedstawiono kluczowe informacje w przejrzysty
sposób.
|
W przejrzysty sposób przedstawiono
najważniejsze zagadnienia. Duża estetyka wykonania.
|
Właściwy dobór treści, atrakcyjny i estetyczny sposób
przedstawienia. Zaprezentowany materiał spójny z pracą innych zespołów.
|
1-4
|
Współpraca
|
Brak współpracy w zespole.
|
Dobra współpraca w zespole.
|
Bardzo dobra organizacja pracy w zespole.
|
Współpraca w zespole i między zespołami.
|
1-4
|
Skala ocen:
27- 28 pkt. Celujący
24 - 26 pkt. Bardzo dobry
21 - 25 pkt. Dobry
14
- 20 pkt. Dostateczny
8 - 13 pkt. Dopuszczający
0 – 7 pkt. Niedostateczny